مارتا: هیچ کس فقط برای بازی کردن به برزیل نمی رود

مارتا: هیچ کس فقط برای بازی کردن به برزیل نمی رود
مارتا ((Marta فوتبالیست زن برزیلی که 5 بار متوالی از سال 2006 تا 2010 بهترین بازیکن جهان شده است. در مصاحبه ای که با فیفا داشته درباره ی انتظاراتی که از این دوره از جام جهانی می رود و شانس قهرمانی برزیل گفته است که  اگر این تیم مانند جام کنفدراسیون ها بازی کند و طرفداران ازآن ها حمایت کنند شکست دادن برزیل سخت می شود.
آیا برنامه ای داری که در جام جهانی امسال حضور داشته باشی؟
بله اگرچه بستگی به برنامه بازی زنان سوئد دارد، فکر می کنم می توانم برای چند بازی باشم . خیلی دوست دارم که برای بازی افتتاحیه و فینال که آرزویم است حضور داشته باشم.
به نظر شما چه انتظاراتی از تیم برزیل برای جام جهانی وجود دارد؟
امیدواری ها زیاد و انتظارات مثبت است.مردم برزیل نمی توانند صبر کنند مانند اتفاقی که در جام کنفدراسیون ها افتاد آن ها می خواهند که جام جهانی سریع تر شروع شود.
شما قبلا در ورزشگاه ملی مانه گارینشا در برازیلا بازی کرده اید چه چیزی می توانید راجع به آن بگویید؟
از آن جا که ما در آن جا برای یک رقابت بازی کرده ایم، استادیومی است که از همه ی ورزشگاه های جام جهانی بهترمی باشد. هیجانی واقعی بود که در ورزشگاهی بازی کنیم که برای جام جهانی استفاده خواهد شد. ورزشگاه عالی است و زمین بازی طبق استاندارد های اروپا می باشد
آیا شما فکر می کنید که برزیل شانس قهرمانی دارد؟
بله تیم رشد زیادی حتی در طول جام کنفدراسیون ها داشته. امیدوارم که پیروزی آن موقع دوباره تکرار شود. تیم برزیل به خوبی بازی می کند و طرفداران آن ها را به جوش و خروش در می آورند. مطمئنم که اگر این دو فاکتور به خوبی پیش رود.شکست دادن برزیل خیلی سخت باشد.
به نظر شما چه کسی رقیب برزیل می باشد؟
چند تیم وجود دارد. این جام جهانی است تیم ها نمی آیند که فقط بازی کنند همه به آن جا می آیند تا بهترین خود را به نمایش بگذارند و حتی تیم هایی خواهند بود که موجب شگفتی می شوند. تیم هایی را می شناسیم که رقیب های اصلی هستند برای مثال آرژانتین، اسپانیا که در فینال جام کنفدراسیون ها باختند و نمی خواهند که این شکست دوباره تکرار شود،انگلستان،ایتالیا، هلند... همه ی این ها تیم های خوبی هستند.
اگر برزیل در 13 جولای به قهرمانی برسد، از این که بازیکنان در ماراکانا جشن و پایکوبی کنند حسودی خواهید کرد؟
به هیچ وجه، به آن ها افتخار می کنم. همه ی ما که در این ورزش بازی می کنیم در این موقعیت قرار می گیریم. تماشای جام جهانی در برزیل و اینچنین تجربه ای بدست آوردن حتی به عنوان تماشاچی به ما انگیزه میدهد تا برای اینچنین هدفی تلاش کنیم.
 
 
  • توسط مدیر سایت
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • 1320
  • برزیل , مصاحبه و اظهارنظرات ,

اخبار مرتبط

برزیل باید محترم شمرده شود به خصوص در خانه
امیدوارم همان چیزهایی که همیشه در گذشته دیدیم و تیم هایی که تاکتیک دفاعی دارند و فقط به ضد حمله ها بسنده می کنند را نبینیم
فرانسه، آرژانتین، انگلیس، آلمان و ایتالیا درحالی که میزبانی جام را به عهده داشتند به قهرمانی نیزرسیدند، پس چرا برزیل نتواند از پس آن برآید!
من همیشه یکی از بزرگترین طرفداران مسی بودم
کواچ : کرواسی، مکزیک و کامرون برای مقام دوم مبارزه خواهند کرد
 

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند