فاز دوم خرید بلیط بازی بازی‌های جام جهانی قطر امروز (16 فروردین) آغاز شد

<div dir="rtl" justify;"="">فاز دوم فروش بلیط بازی‌های جام جهانی 2022 قطر از امروز 16 فروردین 1401 آغاز شده است. این فاز که از 16 فروردین تا 8 اردیبهشت 1401 فعال است، به متقاضیان سراسر جهان این فرصت را می‌دهد تا در شرایط برابر، شانس خود را برای خرید بلیط بازی‌های مورد نظرشان امتحان کنند. با توجه به تعداد زیاد درخواست‌ها، فیفا این مرحله را نیز مانند فاز اول، بصورت قرعه کشی برگزار می‌نماید.
کلیه افرادی که از امروز تا 8 اردیبهشت اقدام به ثبت درخواست خود نمایند، در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. اولین نفری که دز این بازه زمانی درخواست خود را ثبت کرده با آخرین نفر، هیچ تفاوتی نداشته و شانس همه برابر است. در 8 اردیبهشت (ساعت 12 شب 28 آپریل 2022 به وقت محلی دوحه) این فاز توسط فیفا بسته خواهد شد. نتیجه قرعه کشی در تاریخ 10 خرداد 1401 به متقاضیان اعلام خواهد شد.
همه افرادی که در قرعه کشی انتخاب شده اند، چند روز فرصت خواهند داشت تا مبلغ بلیط بازی‌های انتخاب شده خود را به فیفا پرداخت نمایند. در غیر اینصورت، درخواست بلیط ایشان باطل و این فرصت به نفرات بعدی اعطا خواهد شد.
همانطور که می‌دانید، فیفا قوانین سفت و سختی در همه بخش‌های خود دارد که سیستم فروش بلیط بازی‌های جام جهانی نیز از این قاعده مستثنا نیست. بسیار مهم است که ثبت درخواست شرکت در قرعه کشی خرید بلیط بازی‌ها را طبق قوانین و قواعد اعلام شده از سوی فیفا انجام دهید. در غیر اینصورت فیفا به شکلی بی رحمانه و بدون اطلاع قبلی، درخواست شما را حذف خواهد کرد.
اگر تجربه خرید بلیط جام جهانی از فیفا را ندارید، بهتر است ریسک نکنید و این کار را به یک تیم با تجربه محول کنید. تیم پشتیبانی مسترفیفا آماده است تا خدمات ثبت نام در قرعه کشی خرید بلیط بازی‌های جام جهانی 2022 قطر را برای شما انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه خرید بلیط بازی‌های جام جهانی قطر مراجعه کنید.
  • توسط مدیر سایت
  • سه شنبه 16 فروردین 1401
  • 1218
  • ایران , قرعه کشی و مسابقات جانبی ,

اخبار مرتبط

ایران با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم گروه شد
<span 13px;"="">لحظاتی پیش قرعه کشی نهایی جام جهانی 2022 قطربه پایان رسید و تیم‌های هم گروه ایران مشخص شدند. ایران که در سید سوم این قرعه کشی حضور داشت با تیم‌های ؟؟، ؟؟ و ؟؟ هم گروه شد.
<div direction:="" div="" font-family:="" font-size:="" span="" right;"="" text-align:="" style="text-align: right;">ایران در اولین دیدار خود، ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان میرود
هم گروهان ایران در دور سوم مقدماتی جام جهانی روسیه مشخص شدند. اما در گدام گروه، سوم شدن آسان تر است؟
<div dir="rtl" right;"="">قرعه کشی مرحله نهایی دور مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انجام شد و ایران در گروه شانس قرار گرفت. در این دور 12 تیم برتر آسیا در دو گروه 6 تیمی قرار گرفتند. ایران در گروه A با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه قرار گرفت که مسیری به مراتب هموار تر است از گروه B با حضور استرالیا و ژاپن قدرتمند از یک طرف و عربستان و عراق به عنوان رقبای دیرینه از طرف دیگر.

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند