حیدری: مربیگری کیروش باورنکردنی است

حیدری: مربیگری کیروش باورنکردنی است
کارلوس کیروش (Carlos Queiroz) 61 ساله در سال 2011 با این هدف هدایت تیم ملی ایران را به عهده گرفت تا این تیم را که جام جهانی 2010 را از دست داده بود به جام جهانی برزیل برساند. آن ها در 5 دوره ی بازی های مقدماتی سر گروه A از آسیا شدند و با شکست کره ی جنوبی در خاکشان جواز حضور را بدست آوردند. مردم ایران از تیم ملی که در گروه F مسابقات با آرژانتین، بوسنی و نیجریه هم گروه شده است توقع زیادی دارند و اولین بازی آن ها دوشنبه با نیجریه خواهد بود.
کیروش بازیکنانی را نیز از باشگاه های خارجی به خدمت گرفته است مانند دروازه بان این تیم دانیل داوری، که در فصل بعد قرار است در باشگاه سوییس توپ بزند. او درباره ی مربیش به فیفا گفته است: زمانی که او مرا به تیم ملی دعوت کرد من سریع آن را قبول کردم. این یک افتخار بزرگ است که در تیم ملی با چنین مربی بزرگی حضور داشته باشی. کیروش همیشه انرژی مثبت می دهد. من با مربیان زیادی در آلمان کار کرده ام و چیز های زیادی دیده ام ولی من واقعا از تجارب او سود برده و استفاده کرده ام.
داوری تنها بازیکنی نیست که اعتقاد دارد کیروش برای تیم ملی ایران مهم است بلکه اشکان دژاگه هافبک فولهام و زننده ی 2 گل به قطر در مرحله ی مقدماتی درباره ی پیشرفتی که تیم در سال های اخیر داشته، گفته است : تیم از زمانی که کیروش به تیم آمده است پیشرفت داشته است. ما فوتبال را در سطح بالایی بازی می کنیم. مربی تجربه ی زیادی دارد و با تیم های بزرگی کار کرده است. او در تلاش است تا با دانش فنیش بازیکنان را هدایت کند و من فکر می کنم که ما تا کنون خوب کار کرده ایم. ما فقط باید در راه درست حرکت کنیم.
کیروش فقط از بازیکنان لیگ هی خارجی استفاده نکرده بلکه بازیکنان لیگ های داخلی را نیز در تیم قرار داده. تیم ملی از سال 2006 تا کنون 38 بازی و 20 گل زده داشته اند.
خسرو حیدری مدافع این تیم گفته است که: کیروش در مرکز موفقیت ما قرار دارد. روش مربیگری او باورنکردنی است. او یک مربی درخشان است که توانست ما را به جام جهانی برساند. از زمانی که او به تیم آمده است استاندارد های تیم نیز فراتر رفته است.
خسرو حیدری هافبک تیم ملی گفت: من برای سه سال کاپیتان این تیم بوده ام ولی هر زمان که با کیروش تمرین می کنم چیزهای جالبی را چه در زمین تمرین چه در زمین بازی یاد می گیرم. او یک مربی مانند دیگر مربین نیست. تفاوت زیادی بین کسی که مربی رئال مادرید و منچستر یونایتد بوده و کسی که نبوده، وجود دارد. من می توانم به جرئت بگویم که کیروش یک مدیر فوق العاده ای است.
نکته ی قابل توجه ای که وجود دارد این است که اگر کیروش در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد مردم ایران بیشتر او را دوست خواهند داشت.
  • توسط مدیر سایت
  • دوشنبه 26 خرداد 1393
  • 1198
  • ایران , مصاحبه و اظهارنظرات ,

اخبار مرتبط

اظهارات کی روش در خصوص گروه ایران در جام جهانی و فوتبال ایران
دعوت شدن به جام جهانی رویای هرکسی است
درست است که هواداران گلی را ندیدند ولی گاهی شدت،انسجام و تمرکز تیم نیز قابل توجه و جالب بود.
ایران برای ما یک تیم ناشناخته است اما با موفقیت مسابقات را پشت سر گذاشته پس بدون شک تیم خوبی است
مربی تیم ملی ایران گفت می خواهیم بهترین تیم ملی در جهان باشیم

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند