مصاحبه مطبوعاتی کمیته سازماندهی محلی در فلوریانوپلیس برزیل

در روز جمعه کنفرانسی مطبوعاتی با رییس کمیته برگزاری، دبیر کل فیفا، وزیر ورزش برزیل، مدیر بازاریابی فیفا و رونالدو عضو هیئت مدیره انجمن کمیته محلی برگزار شد.

یورمه والکه ((Jérôme Valcke دبیر کل فیفا:
هفته ای که گذشت بسیار مهم بود در حالی که هنوز دوشهر کوریتیبا و پورتو آلگره تکمیل نشده اند ولی ما به میزبانی این دو شهر تاکید مجدد کردیم. در مانائوس یک استادیوم فوق العاده وجود دارد که به اتمام رسیده است و در ناتال باید آزمایش های لازم جهت مطمئن شدن از حوادث انجام شود. هم چنین درباره ی به روز رسانی سیستم حمل و نقل، سازه های موقتی در فرودگاه ها و رفت و آمد شهری نیزصحبت کردیم.تقاضا برای بلیط بسیار بالا است که بیشتر آن از خارج از کشور می باشد. ما باید مطمئن شویم که طرفداران تمام امکانات لازم برای لذت بردن از جام جهانی را دارند. در حال حاضر ما کارهای زیادی داریم که به سرعت در حال انجام آن ها هستیم.

خوزه ماریا مارتین (Jose Maria Marin) رییس (LOC):
من متقاعد شده ام که معرفی 32 تیم ملی در این چند روز این اعتماد را به برزیل داده تا به استقبال جام جهانی برود و فیفا و و دولت فدرال تمام اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار داده اند و تمام حواس خود را بر روی دیگر خدمات مانند حمل و نقل، امنیت، تدارکات، محل اقامت و تمرینات گذاشته اند. دولت و شهر های میزبان تضمین خواهند کرد که بهترین خدمات را در زمین ارائه دهند.

آلدو ربلو ((Aldo Rebelo وزیر ورزش برزیل:
ما هر روز داریم به این رویداد بزرگ نزدیک تر می شویم و معتقدم که باید بهترین شرایط آماده سازی که از این کشور انتظار می رود را انجام داد. برزیل سرزمین فوتبال است و این رقابت را به ورزش اول جهان تبدیل کرده است. فوتبالی که ما ارائه می کنیم بیشتر از یک ورزش است، ما پله و باشگاه هامون را به جهان نشان داده ایم.

تری ویل (Thierry Weil) مدیر بازاریابی فیفا:
ما 3.5 میلیون متقاضی از 199 کشور داشته ایم که 80% آن ها از برزیل بوده است. ما برای دور دوم قرعه کشی ها 473076 بلیط اختصاص داده ایم که 290186 تای آن مخصوص طرفداران 32 تیم جام است. ما تاکنون 1.5 میلیون بلیط برای عموم اختصاص داده ایم که 57% آن برزیلی و 43% از کشور های خارجی و این رقم به 2.3 میلیون خواهد رسید و این ارقام گویای این است که طرفداران زیادی برای حمایت از تیم هایشان به این جا خواهند آمد. تنها جایی که می شود بلیط ها را تهیه کرد سایت رسمی فیفا می باشد و اگر کسی از مکان دیگری بلیط تهیه کند نمی تواند به ورزشگاه وارد شود و ما در حال انجام مکانیزمی هستیم که اگر کسی از طرفداران نتوانست به هر دلیلی به این رقابت بیاید بتواند آن را دوباره به فرد دیگری بفروشد.

رونالدو(Ronaldo) عضو عضو هیئت مدیره انجمن کمیته محلی:
خیلی عالی است که خانم رییس جمهور در تمام افتتاحیه ورزشگاه های نوساز حضور دارند و هم چنین ما با میزبان شهر ها به خصوص پورتو آلگره برای ساخت و ساز اضافه به توافق رسیدیم که خیلی مهم و حیاتی برای جام جهانی می باشد. بسیاری از مردم برزیل طرفدار فوتبال هستند و ما باید این را نشان دهیم که چرا جام جهانی در برزیل فوق العاده است.
  • توسط مدیر سایت
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • 1026
  • برگزاری مراسم و تشکیلات , مصاحبه و اظهارنظرات ,

اخبار مرتبط

آدیداس از توپ رسمی خود جهت استفاده در جام جهانی برزیل پرده برداری کرد.
مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی امروز 8 دسامبر از ساعت  15:30 به وقت ایران شروع شد
Bebeto  گفت : این یک استادیوم زیبا است و من به تمام دست اندر کارانی که در ساخت این مکان کمک کردند تبریک میگویم .
فیفا از این سازمان ها با ارائه کمک های مالی ، تجهیزات ، آموزش و سازماندهی رویدادهای موثر حمایت میکند
پیتبول اعلام کرد: برای من افتخار است که همراه با جنیفر و کلودیا در جام جهانی فیفا همه را گرد هم آوریم .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند