خدمات سلامتی اجتماعی برای جام جهانی برزیل

<div dir="rtl" justify;"="">میلیون ها نفر در دنیا در انتظار شروع جام جهانی و درخشش تیم ها و بازیکنان هستند در حالی که برخی ممکن است صرفا بر روی سلامت بازیکنان تمرکز کنند، توجه جانسون جانسون اسپانسر رسمی جام جهانی برزیل بر روی مسئله ی رفاه و سلامت ملت برزیل همراه با برنامه های مراقبتی و پزشکی معطوف شده است.
جانسون جانسون در مراسمی از تور خود در برزیل خبر داد که شامل مجموعه ای از طرح هاست که تا قبل از آغاز جام جهانی در دسترس میلیون ها برزیلی قرار خواهد گرفت. اساس این تور بر پایه این است که هرکس قدرت انجام کارهای فوق العاده برای مراقبت از سلامت و رفاه دیگران را دارد. فیفا 3 بخش کلیدی و مهم این تور را گرد آوری کرده است.

اهدا خون
یکی از برنامه های اصلی جانسون جانسون این است که یکی از بزرگترین مراکز اهدای خون را در برزیل ایجاد کند, که از طریق یک تور اهدای خون ملی با هدف جذب 20 هزار اهدا کننده انجام خواهد شد. که در نهایت منجر به نجات 80 هزار زندگی خواهد شد. در حال حاضر 1.9 درصد از جمعیت برزیل اهدا کننده ی خون هستند در حالی که سازمان سلامت جهانی توصیه کرده است که 3-5 درصد جمعیت یک کشور باید برای حفظ سطح نیاز جامعه دراین عمل سهیم باشند.
تور اهدای خون در تمام شهرهای میزبان در برزیل برگزار خواهد شد و مردم می توانند به بانک های خون ، اتوبوس های مراقبتی جانسون جانسون یا ایستگاه های سیاراهدای خون مراجعه کنند.

تقدیر از داوطلبان
هدف از این برنامه این است که از کسانی که تلاش کردند برزیل را به یک مکان بهترتبدیل کنند تقدیرشود، که شامل 3 گروه می باشند. گروه اول شامل نامزدهایی از مردم معمولی در سراسر برزیل هستند که به صورت انفرادی از دیگران مراقبت کرده اند. از این گروه 11 نفر به عنوان بخشی از تیم مراقبت معرفی خواهند شد و داستان خود را با میلیون ها برزیلی به اشتراک خواهند گذاشت. عموم مردم این فرصت را خواهند داشت که به الهام بخش ترین داستان رای دهند و 3 نفر برنده از این گروه بلیط حضور در بازی فینال را بدست می آورند که برندگان در 9 جون اعلام خواهند شد.
در گروه دوم افرادی قرار دارند که وظیفه ی مراقبتی خود را از طریق بیمارانی که درمان کرده، ثابت کرده اند.
در نهایت، به دنبال اولین برنامه موفقیت آمیز در جام کنفدراسیون های سال گذشته، جانسون جانسون بار دیگر تعهد خود را نسبت به حمایت تقریبا 15 هزار داوطلبی که برای جام جهانی 2014 کار خواهند کرد، نشان خواهد داد. داوطلبانی که فراتر از وظیفه ی مراقبت از بازدید کنندگان و طرفداران در طول مسابقات عمل کنند به عنوان قهرمان مراقبتی معرفی خواهند شد.

نمایش فیلم های بهداشتی سلامتی برای داوطلبان
جانسون جانسون مناطق خاصی را در مرکز شهرهای میزبان فراهم خواهد کرد که داوطلبان قادر خواهند بود از طریق فیلم های آموزشی اختصاص داده شده، به سلامت دهان و دندان، چک کردن قند خون، چک کردن شاخص توده ی بدن و چک کردن ضربان قلب در 7 دقیقه دسترسی یابند و از آن نفع ببرند.
این فعالیت ها علاوه بر تجربه گسترده بهداشت و درمان در جام جهانی به مراقبت از هواداران، کارکنان پزشکی و داوطلبان نیز کمک می کند. جانسون جانسون برای همه ی تجهیزات پزشکی و حرفه ای نام تجاری عینی را به وجود آورده  تا شناسایی کمک های پزشکی را برای مردم و بازیکنان در طول مسابقات آسان کند. همچنین این سازمان در استاندارد سازی کیف های کمک های اولیه فیفا برای تیم های ملی همکاری داشته است.
  • توسط مدیر سایت
  • جمعه 22 فروردین 1393
  • 1169
  • برگزاری مراسم و تشکیلات ,

اخبار مرتبط

آدیداس از توپ رسمی خود جهت استفاده در جام جهانی برزیل پرده برداری کرد.
مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی امروز 8 دسامبر از ساعت  15:30 به وقت ایران شروع شد
Bebeto  گفت : این یک استادیوم زیبا است و من به تمام دست اندر کارانی که در ساخت این مکان کمک کردند تبریک میگویم .
فیفا از این سازمان ها با ارائه کمک های مالی ، تجهیزات ، آموزش و سازماندهی رویدادهای موثر حمایت میکند
پیتبول اعلام کرد: برای من افتخار است که همراه با جنیفر و کلودیا در جام جهانی فیفا همه را گرد هم آوریم .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند