زیکو: ماراکانا همیشه خواهد بود

در حالی که زمان زیادی به جام جهانی نمانده است، نمایندگانی از کمیته سازماندهی محلی (LOC)، فیفا و دولت فدرال جلسه ای را قبل از آغاز رقابت ها در استادیوم ماراکانا ((Estadio do Maracana انجام دادند که میزبان بازی فینال در 13 جولای خواهد بود. در این جلسه و مصاحبه ی مطبوعاتی سه تن از ستارگان برزیل ببتو (Bebeto)، رونالدو Ronaldo)) و زیکوZico)) که همگی عضو کمیته ی محلی فوتبال نیز هستند حضور داشتند. زیکو با 333 گل آمار بیشترین گل زده را در این ورزشگاه به خود اختصاص داده است و از آن به عنوان خانه ی دومش یاد می کند.
او درباره ی ماراکانا گفت: این جا یک مکان زیبا و فوق العاده است  و چه جدید باشد یا قدیمی همیشه اینگونه خواهد بود.این مکان همیشه ماراکانا خواهد بود. امیدوارم همه ازآن لذت ببرند و بزرگترین هدف ماست که به ثمر رسیده است، برزیل فقط یک بازی در این ورزشگاه انجام داده است و آن هم زمانی بود که این تیم به عنوان قهرمانیش دست یافت و در این ورزشگاه با هوادارانش به جشن و پایکوبی پرداخت.
فقط بازیکنان نبودند که مورد توجه عموم قرار گرفتند بلکه نمایندگان کارکنان ساخت و ساز 12 استادیوم جام جهانی نیز مورد تشویق قرار گرفتند و از آن جایی که در آماده سازی این رقابت نقش به سزایی داشتند در مجموع 50 هزار بلیط مسابقات در میان آن ها  به عنوان قدردانی توزیع شد.
مدیر کل فیفا خلاصه ای از بحث های کمیته محلی در این جلسه  و آنچه که در جلسه ی ریو دژانیرو اتفاق افتاد را به اذهان عموم رساند.
او گفت: در طول این هفته ما بر روی راه حل امکانات تکمیلی در پوتو آلگره و سائوپائولو تمرکز کردیم. وضعیت در پورتو آلگره  بهبود یافته و در طول روز های باقی مانده به شهر کمک می کنیم تا مطمئن شویم همه چیز طبق برنامه قرار دارد.
ما هنوز برای سائوپائولو راه حلی پیدا نکرده ایم اما باید جبران شود. من اعتماد به نفس زیادی دارم چون ما شرکت قوی اودبشی که مسئول کارهاست را داریم. ما قانع شده ایم که آن ها سازه های موقتی را تحویل خواهند داد.
برای اطمینان ازعملکرد استادیوم ها در جام جهانی سازمان کمیته محلی رویداد آزمایشی را در ورزشگاه هایی که سال گذشته در جام کنفدراسیون ها استفاده نشدند و در برازیلیا که تنها میزبان یک مسابقه بود را برگزار خواهد کرد.
مدیرعامل کمیته محلی گفت: جام جهانی تقریبا برای ما شروع شده است و بسیار هیجان زده هستیم ولی هنوز مقداری کار برای انجام دادن وجود دارد.به همین دلیل است که این تست ها و آزمایش ها ضروری است و این امکان را به ما میدهد تا عملیاتمان را ارزیابی کنیم. تنظیم و تضمین کنیم که همه چیزبه خوبی اجرا خواهد شد.
برنامه رویداد های آزمایشی از ورزشگاه ها به شرح زیر است:
 3 آپریل: آرنا آموزونیا
26 آپریل:ورزشگاه ناسیونال
3 می: ورزشگاه داس دوناس
10 می: ورزشگاه بیرا ریو
17 می: آرنا دسائوپائولو
انجام تست ورزشگاه آرنا دا بایشا در ماه می انجام خواهد شد ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.
  • توسط مدیر سایت
  • پنج شنبه 07 فروردین 1393
  • 941
  • برگزاری مراسم و تشکیلات ,

اخبار مرتبط

آدیداس از توپ رسمی خود جهت استفاده در جام جهانی برزیل پرده برداری کرد.
مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی امروز 8 دسامبر از ساعت  15:30 به وقت ایران شروع شد
Bebeto  گفت : این یک استادیوم زیبا است و من به تمام دست اندر کارانی که در ساخت این مکان کمک کردند تبریک میگویم .
فیفا از این سازمان ها با ارائه کمک های مالی ، تجهیزات ، آموزش و سازماندهی رویدادهای موثر حمایت میکند
پیتبول اعلام کرد: برای من افتخار است که همراه با جنیفر و کلودیا در جام جهانی فیفا همه را گرد هم آوریم .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند