تاکنون 3.2 میلیون بلیط برای مسابقات جام جهانی اختصاص داده شده است

در مجموع 473,076 بلیط برای جام جهانی 2014 دردور دوم قرعه کشی تصادفی برای تمام مسابقات به جز بازی افتتاحیه در سائو پائولو و فینال در ریو دو ژانیرو اختصاص داده شده است , که طرفداران برزیل حدود 60 درصد از این بلیط ها را خریداری کرده اند.
درکنار تمام فروش های عمومی در سایت فیفا از جمله فروش سهمیه بندی تیم های شرکت کننده ، 1.5 میلیون بلیط به طرفداران اختصاص داده شده است : 57 درصد برای برزیلی ها و 43 درصد برای طرفداران بین المللی. کشوربرزیل تا کنون بیشترین بلیط (906,433) مسابقات را به خود اختصاص داده و پس از آن ایالات متحده آمریکا (125،465) و کلمبیا (60،231) آلمان (55،666) ، آرژانتین (53،809)، انگلستان (51،222)، استرالیا (40،446)، فرانسه (34،971)، شیلی (32189) و مکزیک (30،238) در لیست ده کشور برتر با بیشترین بلیط هستند. در مجموع از طریق تمام کانال های فروش 2.3 میلیون بلیط اختصاص داده شده است .
درقرعه کشی الکتریکی در مجموع، نزدیک به ده میلیون بلیط توسط طرفداران از 228 کشور درخواست شده است که کلیه متقاضیان که ازاین طریق تهیه کرده اند صرف نظر از این که آیا موفق بوده یا نه تا 11 مارچ آگاه خواهند شد. این قرعه کشی الکترونیکی تحت نظارت نمایندگان اقتصادی بانک فدرال و وزارت ورزش برزیل انجام شده است.
290,169 بلیط به هواداران تیم های شرکت کننده در جام اختصاص داده شده ، مدیر فروش بازاریابی بلیط فیفا گفت: ما برای فروش بلیط ها تعادل ایجاد کرده ایم. تیم ها می تواند به حمایت طرفداران شان در 12 ورزشگاه برزیل حساب کنند و شاهد فضای باور نکردنی در طول مسابقات مانند سال گذشته در جام کنفدراسیون ها خواهیم بود.
برای تماشای بازی های جام جهانی فوتبال در استادیوم ها همه تماشاگران از جمله کودکان درهمه سنین، باید بلیط خریداری کنند. هم چنین مهم است که متقاضیان به اندازه کافی بودجه کافی در حساب های خود داشته باشند واگر درخواست باموفقیت انجام گیرد پرداخت صورت می گیرد در غیر این صورت، درخواست لغو و بلیط رزرو شده به طرفداران دیگر فروخته می شود.
حدود 160.000 بلیط در دور دوم به فروش می رسد که ازتاریخ 12 مارس تا 11 آپریل در دسترس عموم خواهد بود. برای تمام مسابقات به جز بازهای افتتاحیه، فینال، بازی انگلستان و ایتالیا، ایالات متحده آمریکا و پرتغال، و همچنین بازی های دور 16ام در پورتو الگره و سائو پائولو، و نیمه نهایی در بلو هوریزونته بلیط وجود خواهد داشت.
  • توسط مدیر سایت
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • 1064
  • برگزاری مراسم و تشکیلات ,

اخبار مرتبط

آدیداس از توپ رسمی خود جهت استفاده در جام جهانی برزیل پرده برداری کرد.
مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی امروز 8 دسامبر از ساعت  15:30 به وقت ایران شروع شد
Bebeto  گفت : این یک استادیوم زیبا است و من به تمام دست اندر کارانی که در ساخت این مکان کمک کردند تبریک میگویم .
فیفا از این سازمان ها با ارائه کمک های مالی ، تجهیزات ، آموزش و سازماندهی رویدادهای موثر حمایت میکند
پیتبول اعلام کرد: برای من افتخار است که همراه با جنیفر و کلودیا در جام جهانی فیفا همه را گرد هم آوریم .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند