بازگشایی ورزشگاه بیرا - ریو

ورزشگاه افسانه ای فوتبال برزیل بیرا - ریو در پورتو آلگره توسط ستاره هایی مانند پائولو روبرتو فاکائو و رونالدینیوگوچو رسما در 20 فوریه بازگشایی شد. این ورزشگاه میزبان 5 بازی در جام جهانی خواهد بود که چهارتای آن در مرحله گروهی و دیگری از مرحله دوم رقابت ها خواهد بود.
در بازگشایی این ورزشگاه رئیس جمهور برزیل دیلما روسف به همراه دبیر کل فیفا یورمه والکه و وزیر ورزش برزیل آلدو ربلو، فرماندار ریو گرانده دو سول تارسوجنروو شهردار پورتو آلگره خوزه فورتوناتی حضور داشتند .در میان دیگر مقامات، مدیر عامل کمیته سازماندهی محلی فیفا (LOC) ریکاردو ترد وعضو هیات مدیره رونالدو نیز حاضر بودند.
والکه گفت : این خوب است که افتتاح رسمی بیرا - ریو در زمان رئیس جمهوری جانم دیلما می باشد. این یک استادیوم با سابقه طولانی است و من دوباره می خواهم بگویم که چقدر ظاهرآن در حال حاضر به نظرخوب می رسد. اما آماده سازی برای جام جهانی ادامه خواهد داشت. من از توافقی که دو طرف بر ساختارهای اضافی داشته اند خوشحالم واین قدم مهم دیگری بوده است.
رئيس جمهور در زمین با اعضای تیم ساختمان ورزشگاه ملاقات کرد و با چند تن از کارگران صحبت کرد و با آنها عکس گرفت، سپس بازیکنان اول تیم اینترناسیونال از اواستقبال کردند. در وسط زمین همراه با کاپیتان تیم اینترناسیونال هافبک آرژانتینی آندرس دآلساندرو ضربه ای به توپ زد.
مدرن، زیبا ، دل انگیز و راحت
برای اولین بار در سال 1969 افتتاح شد و اکنون قادر خواهد بود 51.300 هزار طرفدار جام جهانی فوتبال در خود جای دهد و بعد از مسابقات ظرفیت آن تا 56000 نفر افزایش می یابد .
فرماندار ایالت تارسو گفت: استان ریو گرانده دو سول آماده برگزاری بازی های بزرگ خواهد بود و ورزشگاه بیرا - ریو یک مثال است از آنچه که ما در جام جهانی مشاهده خواهیم کرد.
در طول نوسازی  توجه ویژه ای به بهبود دسترسی طرفداران به غرفه ها شده است. این ورزشگاه در حال حاضر هفت ورودی، 17 تونل برای رسیدن به قسمت پایین تر،چهار راه برای جایگاه های بالایی، 14 راه پله ها داخلی و 17 آسانسور، 55 اتاقک و 70 سوئیت می باشد.22 ایستگاه از مواد غذایی در جایگاه های پایینی و 44 تا در سکوی بالا قرار دارد و همچنین هشت توالت مخصوص خانم ها و مردان وجود دارد. سقف فلزی زیبای آن محافظ طرفداران در گرما و باران می باشد. تماشاگران در حال حاضر یک نمای نزدیک از زمین بدون نقطه کور دارند.
امنیت نیز توجه ویژه ای دارد و برای این منظور 289 دوربین برای نظارت گذاشته شده است.
رونالدو گفت : این یک لذت واقعی است وقتی که می بینید چه دستاوردی در اینجا داشته اید. این مکان یکی دیگر از ورزشگاه های جام جهانی خواهد بود.
  • توسط مدیر سایت
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • 1108
  • برگزاری مراسم و تشکیلات ,

اخبار مرتبط

آدیداس از توپ رسمی خود جهت استفاده در جام جهانی برزیل پرده برداری کرد.
مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی امروز 8 دسامبر از ساعت  15:30 به وقت ایران شروع شد
Bebeto  گفت : این یک استادیوم زیبا است و من به تمام دست اندر کارانی که در ساخت این مکان کمک کردند تبریک میگویم .
فیفا از این سازمان ها با ارائه کمک های مالی ، تجهیزات ، آموزش و سازماندهی رویدادهای موثر حمایت میکند
پیتبول اعلام کرد: برای من افتخار است که همراه با جنیفر و کلودیا در جام جهانی فیفا همه را گرد هم آوریم .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند