مربی ایتالیا : اسپانیا قطعا یکی از مدعیان اصلی در جام جهانی خواهد بود

چزاره پراندلی (Cesare Prandelli) در سال 2010 بر مسند مربیگری تیم ملی ایتالیا قرار گرفت. در مصاحبه ای که فیفا با او داشته است، به او یک سری عکس و صحنه نشان داده شده است و عکس العمل او را ثبت کرده اند شما می توانید واکنش های پراندلی به این عکس ها را در اینجا بخوانید.

- جیجی بوفون Gianluigi Buffon))
صحبت کردن درباره ی جی جی مشکل نیست. او کاپیتان و یک نمونه برای همه ماست. او در حین حال که می تواند برای تیم ایجاد انگیزه کند می تواند درشرایط سخت بازیکنان را به آرامش دعوت کند، وقتی که او پیراهن ایتالیا را به تن می کند موجب مباهات این تیم می شود. بازیکنان تیم ملی لازم نیست که به سخنرانی هایش گوش دهند آنها فقط با تماشا کردن و تقلید ازجی جی می توانند مواردی را که لازم است یاد بگیرند.

- آندره پیرلو (Andrea Pirlo)
او یک قهرمان بزرگ و باهوش است. او بازیکنی است که می تواند در زمین هر کاری را انجام دهد و با این که زیاد صحبت نمی کند و رهبری ساکت است ولی شخصیت تاثیر گذاری در تیم دارد.
بازیکنانی مثل بوفون و پیرلو هر چیزی را که خواسته اند ، بدست آورده اند. آنها می دانند چگونه یک تیم را برای پیروزی رهبری کنند و از همه مهم تر، زمانی که پیراهن تیم ملی را به تن دارند احساس غرور و افتخار واقعی دارند و از این که فرصتی دارند تا برای کشور خود بازی کنند بسیارسپاسگزار هستند و این ویژگی ها برای داشتن یک ذهنیت پیروز ضروری می باشد.

- ماریو بالوتلی ( (Mario Balotelli
ماریو بالوتلی این پتانسیل را دارد که یکی از نوابغ باشد و برای رسیدن به این پتانسیل نیاز به پیدا کردن جدیت و تعادل دارد. در طول سال های اخیر انرژی زیادی بر روی چیزهای بی اهمیت تلف کرده است. برای یک قهرمان بزرگ تنها چیزی که مهم است برنده شدن می باشد .
ما رابطه خوبی باهم داریم و هر دو می دانیم که چه چیزی می خواهیم .همه ی مربیانی که با ماریو کار کرده اند سعی کرده اند که به او چیزی جدیدی ارائه دهند، چرا که آنها می دانند او چه پتانسیل زیادی دارد. وقتی او به این پتانسیل برسد می تواند در هر تیمی متفاوت باشد.

- بازیکنان جوان تیم
در حال حاضرما بازیکنان جوان با انگیزه ای در تیم ملی داریم. مانند لورنزو اینسینی ((Lorenzo Insigne و الساندرو فلورنزی ((Alessandro Florenzi، مارکو ورراتی ((MarcoVerratti، ماتیا دسترو (Mattia] Destro)، ماتیا د شیلیو (Mattia De Sciglio)... پنج یا شش بازیکن واقعا امیدوار کننده در تیم هستند که درفینال جام ملت های اروپا (UEFA) زیر 21 سال مقابل اسپانیا حضور داشته اند. بدیهی است که شما نیاز دارید تا به بازیکنان جوان گروه که توانایی زیادی دارند اعتماد و اطمینان داشته باشید.

- اسپانیا، رقیب ابدی
ما در طول این سال ها بارها مقابل اسپانیا بازی کرده ایم، در جام کنفدراسیون ها در برزیل 2013، در بازی اول جام ملت های اروپا 2012 و سپس در فینال، در یک بازی دوستانه در باری در آگوست 2011، .... و هر بازی با بازی دیگر متفاوت بود. اما درمرحله ی نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها اسپانیا به ما نشان داد که شکست ناپذیر نیست و آن ها نیز مثل هرتیم دیگری نقاط ضعفی دارند. درآن بازی ما نقاط ضعفشان را کشف کردیم. با این حال ما درباره ی تیمی با سابقه قهرمانی، شخصیت و توانایی فوق العاده صحبت می کنیم. آنها قطعا یکی از مدعیان اصلی در جام جهانی خواهند بود.
  • توسط مدیر سایت
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • 1333
  • ایتالیا , اسپانیا , مصاحبه و اظهارنظرات ,

اخبار مرتبط

شما در مقابل بهترین تیم های جهان بازی می کنید، این یک تجربه باور نکردنی است.
نظر <span 13px;"="">هاجسون درباره ی پیرلو، بالوتلی و آب و هوای مرطوب برزیل
در مورد این که دربرزیل خواهم بود یا نه فکر خواهم کرد و نتیجه ی آن را خواهیم دید.
پراندلی و انتخاب بازیکنان بر اساس انضباط و اخلاق
 کمپ ایران در شهر گارول هاوس (Guarulhos) از ایالت سائوپائولو واقع شده است .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند