آموزش به مردم برزیل و پرورش رویاهایشان

یورمه والکه ((Jérôme Valcke دبیر کل فیفا روز دوشنبه آخرین بازدید خود را از پایتخت برزیل، برزیلا انجام داد ، در این بازدید کمیته سازماندهی محلی(LOC)  و هیئت ورزشی وزارت برزیل نیز حضور داشتند.
والکه از یک کارخانه ی پارچه بافی بازدید کرد که در آن جا به مناسبت جام جهانی 2014 برزیل، پروژه ی آموزش های حرفه ای برای تقریبا 1200 نفر ترتیب داده شده است و آن ها مشغول چاپ تصویرهای رنگی استادیوم ها بر رو و پشت  لباس ها بودند. این پروژه توسط  بخش مرکزی دبیرخانه ویژه برازیلا برای جام جهانی فوتبال انجام شده است و به شرکت کنندگان کمک می کنند که در آمد بیشتری کسب کنند.
سیلوانا کامپوس ( (Silvana Camposیکی از شرکت کنندگان که ماه پیش به تنهایی 800 (BRL) در آمد داشته است و دیگر از نظر مالی به شوهرش وابسته نیست، گفت : رویای من این است که بهره برداری بیشتری داشته باشم و به اندازه ی کافی پول برای خرید تجهیزات حرفه ای که در این جا در اختیار دارم را داشته باشم ومی خواهم برای خودم شرکت تاسیس کنم.
15 درصد این مکان ها در جولای سال گذشته افتتاح شد و فقط برای شهروندان سالخورده، افراد معلول و جوانان درگیر با پلیس برنامه ریزی شده است.89  درصد شرکت کنندگان زن می باشند و آنها می توانند از میان کارهای موجود هر کدام را که دوست دارند انتخاب کنند که شامل گلدوزی، بریدن و کوک پارچه، درست کردن تی شرت ، کیت فوتبال، توپ، کوله پشتی، کیسه و کیف سامسونت می باشد و اینکه چگونه با ماشین آلات و تجهیزات کار کنند.
والکه گفت : ما صحبت های زیادی در مورد میراث فیزیکی، مانند استادیوم ها، پروژه های شهری و فرودگاه ها کرده ایم اما روز گذشته در مانائوس با رانندگان تاکسی که در حال یادگیری زبان های جدید هستند صحبت کردیم و تا امروز 1200 نفر تحت آموزش قرار گرفته اند تا فرصت یک زندگی خوب را بدست آورند. آموزش حرفه ای یکی از میراث های باور نکردنی و با ارزش در این دوره از جام جهانی می باشد. علاوه بر کسب درآمد غذا و حمل و نقل رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. شرکت کنندگان می توانند با توجه به دولت های منطقه ای که  در تجهیزات کارخانه سرمایه گزاری کرده اند تا 2000((BRL درماه به لطف این پروژه در آمد داشته باشند.
اگنل کیروش ((Agnelo Queiroz فرماندار برزیلا گفت: ما این پروژه را راه اندازه ای کرده ایم و دبیرخانه ویژه می تواند به مناسبت جام جهانی آن را به واقعیت تبدیل کند و از این فرصت حیاتی به سود کشور استفاده کند. تعهد ما به مردم این است که با میزبانی این رویداد ورزشی بزرگ با وجود سیاست های دولت باعث بهبود کیفیت زندگی آنها شویم. همچنین به دنبال ارائه دسترسی شرکت کنندگان به وام های کوچک، استقلال بیشتر و فرصتی برای راه اندازی کسب و کار خود در خانه هایشان هستیم.
 
  • توسط مدیر سایت
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • 946
  • برگزاری مراسم و تشکیلات ,

اخبار مرتبط

آدیداس از توپ رسمی خود جهت استفاده در جام جهانی برزیل پرده برداری کرد.
مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی امروز 8 دسامبر از ساعت  15:30 به وقت ایران شروع شد
Bebeto  گفت : این یک استادیوم زیبا است و من به تمام دست اندر کارانی که در ساخت این مکان کمک کردند تبریک میگویم .
فیفا از این سازمان ها با ارائه کمک های مالی ، تجهیزات ، آموزش و سازماندهی رویدادهای موثر حمایت میکند
پیتبول اعلام کرد: برای من افتخار است که همراه با جنیفر و کلودیا در جام جهانی فیفا همه را گرد هم آوریم .

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند