بازی رده بندی جام بیستم

دو تیم برزیل و هلند بعد از شکست در نیمه نهایی برای دست یابی به جایگاه سوم امشب به مصاف یکدیگر می روند.
برای میزبانی که 5 دوره قهرمان جام جهانی شده و در فوتبال زبان زده خاص و عام می باشد با شکست 7-1 از آلمان در نیمه نهایی خاطره تلخ فینال ماراکانا برزیل1950 برایشان یادآوری شد. همچنین مصدومیت نیمار (Neymar) مانند عدم حضور پله (Pele)، زیکو(Zico)، روماریو(Romario) و ریوالدو(Rivaldo) و رونالدو(Ronaldo) در تیم ملی برزیل بود و این تنها مسئله ی تیم نبود بلکه تیاگوسیلوا نیز به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد اما در بازی رده بندی امشب به بازی می رود و امید دارد تا تیمش به جایگاه سوم جهان برسد.
مردان لوییس فن خال (Louis van Gaal) که در اولین بازی خود در مرحله ی گروهی 5-1 اسپانیا را از پیش رو برداشتند، امیدوار بودند که پس از سال ها نایب قهرمانی به فینال راه یابند و به قهرمانی برسند ولی همان طور که در بازی مقابل کاستاریکا موفق به گلزنی نشدند و بازی به پنالتی کشیده شد در نیمه نهایی مقابل آرژانتین کار به پنالتی وقت های اضافه کشیده شد و متاسفانه این بار در ضربات پنالتی موفق عمل نکردند.
بازی:
هلند- برزیل، استادیوم ناسیونال، برازیلیا، 12:30 (IRDT)
آیا می دانستید؟
تاکنون برزیل در 3 بازی رده بندیش شکست خورده است: 4-2 به سوئد 1938، 2-1 به ایتالیا 1978 و 1-0 به لهستان 1974. هلند نیز در 50 بازی که در جام جهانی داشته فقط یک بار در سال 1998 که 2-1 بازی را به کرواسی واگزار کرد در بازی های رده بندی حضور داشته است.
دروازه بان های هلندی در طوا این جام به همراه سرخیو رومرو(Sergio Romero) دروازه بان آرژانتینی، کیلور ناواس (Keylor Navas) از کاستاریکا و گیلرمو اوچائو(Guillermo Ochoa) از مکزیک نمایش خیره کننده ای از خود به عنوان بهترین بازیکنان زمین نشان دادند.
باخت سنگین برزیل به آلمان اولین شکست آن ها در 64 بازی خانگیشان بعد از شکست 3-1 به پرو در 1975 بوده که از قضا در استادیوم مینیرائو در بلو هوریزونته بوده است.
با حذف اسکولاری از ادامه بازی ها، ویتوریو پوزو(Vittorio Pozzo) ایتالیایی تیم ملیش را دوبار در سال های 1934 و 1938 به قهرمانی رساند و هم چنین ماریو زاگالو(Mario Zagallo) در سال 1970 و 1994 دو بار تیم های تحت هدایتش را به قهرملنی جهان رساند.
در چنین روزی:
در 12 جولای 1998 میزبان مسابقات فرانسه 3-0 در فینال مقابل برزیل به قهرمانی رسید. برزیل همراه ستارگان آن دورانش رونالدو، ببتو(Bebeto)، ریوالدو و روبرتو کارلوس (Roberto Carlos) در نیمه نهایی مقابل هلند که 1-1 شده بود در پنالتی 4-2 از آن ها برد و به فینال راه یافت.
  • توسط مدیر سایت
  • شنبه 21 تیر 1393
  • 1618
  • هلند , برزیل ,

اخبار مرتبط

اسکولاری قبل از بازی رده بندی
سه گل هلندی ها، مقام سمی را به ارمغان آورد
<div dir="rtl" left;"="">الجزایر به جمع 16 تیم برتر جام راه یافت
 کمپ ایران در شهر گارول هاوس (Guarulhos) از ایالت سائوپائولو واقع شده است .
<span 13px;"="">آمار جالبی از پر افتخار ترین تیم های ملی جهان

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند