بازی های امشب

امشب در رقابتی سخت و نفس گیر سوییس و بلژیک به ترتیب به مصاف با آرژانتین و آمریکا می روند. مسی تا این جای کار 4 گل را برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و سوییس نیز توانسته اکوادور و هندوراس را از پیش بردارد ولی در برابر فرانسه ضعیف کار کرد و 5-2 بازی را واگزار کرد. سوییس تاکنون موفق به شکست آرژانتین نشده و فقط 2 مساوی و 4 شکست بدست آورده است.
در دیگر بازی امشب بلژیک که صدر نشین گروهش شد به مصاف آمریکایی می رود که با اختلاف گل بیشتر از پرتغال به دور بعد راه یافت.
بازی ها:
آرژانتین- سوییس، آرنا د سائوپائولو، سائوپائولو، 20:30 (IRDT)
بلژیک- آمریکا، آرنا فونته نوا، سالوادور، 00:30 (IRDT)
آیا می دانستید:
خاطره ی دردناک مسی: مسی اولین بازی بین المللیش را در 17 آگوست 2005 مقابل مجارستان در خاک سوییس انجام داد و 47 ثانیه پس از آمدنش به زمین از بازی اخراج شد ولی 7 سال بعد در 29 فوریه 2012 در برن با هتریکی که به ثمر رساند تیمش 3-1 از سوییس برد.
برای اولین بار است که بلژیک در جام جهانی تمام بازی های مرحله ی گروهی خود را برده است و با نمایشی خیره کننده به مرحله ی بعد راه یافته است.
جردان شقیری (Xherdan Shaqiri) سوییسی 50 امین بازیکن است که در رقابت های جام جهانی هتریک کرده است. او در بازی مقابل هندوراس در مرحله ی گروهی 3 گل را وارد دروازه ی حریف کرد. سپ هوگی (Sepp Hugi) دیگر بازیکن سوییسی است که در جام جهانی 1954 مقابل اتریش هتریک کرد ولی در نهایت بازی را 7-5 واگزار کردند.   
بعد از اورسته کورباتا (Oreste Corbatta) در 1958 مسی (Messi) تا این جای رقابت ها میانگین یک گل در هر بازی را دارد.
آمریکا در جام جهانی 2002 در مرحله ی گروهی توانست بالاتر از پرتغال قرار گیرد و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یابد. آن ها در 8 بازی آخر خود در مقابل تیم های اروپایی هیچ پیروزی نداشته اند و فقط 4 میاوی و 4 باخت را برای خود ثبت کرده اند.
در چنین روزی:
در 1 جولای در یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 پرتغال به مربیگری لوییس فیلیپه اسکولاری (Luiz Felipe Scolari) و با نمایش خیره کننده ی دروازه بان این تیم ریکاردو (Ricardo) انگلستان را در ضربه های پنالتی 3-1 برد. هم چنین وین رونی (Wayne Rooney) در دقیقه ی 62 بازی اخراج شد و انگلیس برای یک ساعت 10 نفره بازی کرد. هم چنین انگلیس در جام جهانی 2002 از برزیل با مربیگری اسکولاری در یک چهارم نهایی 2-1 باخت و در جام ملت های اروپا 2004 نیز در حالی که با پرتغال با مربیگری اسکولاری 2-2 کرده بود در ضربه های پنالتی 6-5 بازی را واگزار کردند.
  • توسط مدیر سایت
  • سه شنبه 10 تیر 1393
  • 1279
  • بلژیک , سوئیس , آمریکا , آرژانتین ,

اخبار مرتبط

<div dir="rtl" left;"="">الجزایر به جمع 16 تیم برتر جام راه یافت
 کمپ ایران در شهر گارول هاوس (Guarulhos) از ایالت سائوپائولو واقع شده است .
<span 13px;"="">آمار جالبی از پر افتخار ترین تیم های ملی جهان
مربی تیم آمریکا : ما در این بازی بازیکنان را به دقت زیر نظر می گیریم سپس فهرست نهایی بازیکنان جام جهانی را آماده کنیم.
بازی های دوم یک چهارم نهایی

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند