رونالدو: نمی توانم باور کنم که این قدر نزدیک است

رونالدو: نمی توانم باور کنم که این قدر نزدیک است
بازیکن افسانه ای برزیل رونالدو ( (Ronaldoدر نامه ای سرگشاده به جامعه ی بین المللی فوتبال از این که تنها 100 روز به آغاز جام جهانی مانده هیجان خودش را ابراز کرده است.
سخت است که باور کنیم فقط 100 روز باقی مانده و اینقدر نزدیک است. انگار همین دیروز بود که برای میزبانی این رویداد انتخاب شدیم  و به یاد دارم از این بابت بسیار هیجان زده بودم که مهم ترین رویداد فوتبالی دراین سیاره در کشورم برگزار می شود.
حتی اگر در زمین نباشم همان استرس همیشگی که در زمان بازی های مهم را داشتم احساس خواهم کرد. جام جهانی برای برزیلی که خود را در صحنه ی جهانی مطرح کرده به مانند یک فینال است. توجهات بر روی ما خواهد بود و یک شانس عالی است که خود را به جهان نشان دهیم که چه چیزی برزیل و مردمش را خاص کرده است.
با جام جهانی و المپیک 2016 ما این شانس را داریم که نشان دهیم که نه تنهاعاشق ورزش هستیم بلکه چگونه از لحاظ اقتصادی قوی می باشیم.
برزیل مکان شور و شادی است و با روی باز از توریست ها برای جام جهانی استقبال خواهیم کرد ولی تا آن موقع باید کارهای نیمه تمام را به پایان برسانیم.
به عنوان یکی از اعضای مدیریت انجمن کمیته سازماندهی محلی جام جهانی 2014 خوش شانس بودم که از نزدیک از خود گذشتگی و مهارت کارگران را برای ساخت و ساز دیدم. در تمام 12 شهر میزبان، شاهد تعهد هزاران فرد بودم تا بتوانند بهترین جام جهانی ممکن را ایجاد کنند.
ما در طول آماده سازی با آزمونهای سخت نیز مواجه شدیم. به گفته روزنامه نگاران مردم و رییس فیفا، بهترین جام کنفدراسیون ها را در طول تاریخ داشتیم و کمتر از 6 ماه بعد قرعه کشی نهایی انجام شد و بعد از مشاجره و بحث های 32 تیم ملی با کمیته محلی، فیفا و دولت برزیل، معلوم شد تیم ها در چه شهرهایی بازی خواهند کرد.
از دیگر رویداد های مهم کارگاه  تیم های ملی یک ماه پیش در فلوریانوپولیس بود که درباره ی امنیت رقابت ها، حمل و نقل و جزییات تیم ها صحبت و بحث شد.
از زمان آغاز سال جدید، ما دو ورزشگاه آرنا داس دوناس ((Arena das Dunas در ناتال و بیرا ریو (Estadio Beira-Rio) در پورتو آلگره را افتتاح کرده ایم. ورزشگاه های آرنا آمازونیا ((Arena Amazonia، آرنا دا بایشادا (Arena da Baixada) ، آرنا پانتانال ((Arena Pantanal و آرنا کورینتیانس ((Arena Corinthians تقریبا آماده می باشد.
با شروع جام جهانی از تمام ورزشگاه ها تست گرفته خواهد شد که از اهمیت حیاتی برخودار است به طوری که برگزارکنندگان مسابقات می توانند تنظیمات نهایی را انجام دهند.
زمان زیادی به آغاز این رقابت نمانده تا بهترین بازیکنان جهان مانند کریستیانو رونالدو ((Cristiano Ronaldo، مسی ( (Messi، اینیستا (Iniesta)، نیمار(Neymar)... پا به آن بگذارند. نمی توانم صبر کنم. منتظر شما در برزیل هستیم. در جام جهانی می بینمتان.
  • توسط مدیر سایت
  • سه شنبه 13 اسفند 1392
  • 902
  • مصاحبه و اظهارنظرات ,

اخبار مرتبط

نظر <span 13px;"="">هاجسون درباره ی پیرلو، بالوتلی و آب و هوای مرطوب برزیل
فیفا نظرسنجی منحصر به فردی از مربیان حاضر درمسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 انجام داد  و نتایج آن به شرح زیر اعلام شد
مربی آرژانتین گفت : گروه سختی است و من این گروه را دوست ندارم
آلبرتو زاکرونی ( Alberto Zaccheroni )  : در جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی ژاپن  شگفتی می آفریند
ما باید گذشته را فراموش کنیم و نباید به پیروزی هایی که در گذشته داشتیم چشم بدوزیم

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند