نظرات برندگان جام های پیشین در مورد جام جهانی 2014 برزیل

در آستانه قرعه کشی روز جمعه 6 دسامبر برخی از ستارگان بزرگ فوتبال که جهت همکاری درمراسم حضور  به هم رساندند نظرات جالبی راجع به  جام جهانی 2014 برزیل بیان کردند.
Zinedine Zidane برنده جام جهانی 1998 گفت :
وقتی به برزیل فکر می کنم شادی و سرور به ذهنم میاد ، برزیل کشور فوتبال است ،جایی که باید جام جهانی در اونجا برگزار می شد . برزیل از بچگی برای من الهام بخش بوده ، زمانی که من و دوستانم در خیابان ها بازی می کردیم وانمود می کردیم یک بازیکن برزیلی هستیم .
Lothar Matthaus  برنده جام جهانی 1990 گفت :
آلمان یا هم اکنون باید جام جهانی را از آن خود کند و یا هیچ وقت دیگر به آن نمیرسد.
Jorge Sampaoli مربی شیلی گفت :
شاید غیرعادی باشد که بگوییم برای بردن به برزیل میرویم ، من معتقدم اغلب تیم های مشهور و مورد علاقه مردم به این موفقیت می رسند  اما این به معنای این نیست که ما نمی تونیم از تیم های شگفتی ساز این رقابت ها باشیم .ما آماده میشویم تا با بهترین تیم های جهان رقابت کنیم.
Fabio Cannavaro برنده جام جهانی 2006 گفت :
زمانی که در رئال مادرید بودم به کاسیاس گفتم که این نسل از فوتبالیست های اسپانیایی توانمندی های فوق العاده ای دارند اما باید یاد بگیرند که کمی جسورتر باشند تا به موفقیت برسند ، واضح است که اونها این کار رو انجام دادند.
Louis van Gaal مربی هلند گفت :
من همیشه به دنبال بازیکنانی هستم که برای سیستم و روش من مناسب باشند اما انتخاب کاپیتان متفاوت است سن چندان مهم نیست آنچه که برای یک کاپیتان حائز اهمیت است شخصیت اوست .در بارسلونا معمولا کسی کاپیتان بود که تجربه بیشتری داشت اما من علاقه مند بودم کسی رو پیدا کنم که با من همراه باشه زمانی که Guillermo Amor کاپیتان بود من از Pep Guardiola خواستم  که کاپیتان شه موضوع رو باهاش مطرح کردم اما در عکس العمل اولیش گفت که نمی تونه اما من بهش گفتم الان نوبته توست و اون واقعا یک رهبر خوب شد.
Cafu برنده جام جهانی 2002 گفت :
بردن میتونه وابسته به عوامل کوچکی باشه اما معمولا وقتی چند فاکتور در کنار هم جمع میشوند، میتونند یک تیم را قادر به بردن در جام جهانی کنند .
Geoff Hurst برنده جام جهانی 1966 گفت :
اگر میخواهید بدونید فوتبال از سال 1966 تا به حال چقدر فرق کرده مثالی که میتونم براتوم بگم اینه ، شب قبل جام جهانی ما همه به سینما رفتیم 21 بازیکن علاوه بر مربیان و مسئولان رسمی هتل رو با پای پیاده ترک کردیم سینما رفتیم فیلم نگاه کردبم و بستنی خوردیم اونجا هیچ خبرنگار و دوربینی وجود نداشت شما به هیچ وجه نمی تونین الان این کار رو انجام بدین خاطره بعدی زمانیکه ما به شام خصوصی که برای 4 تیم نیمه نهایی تدارک دیده شده بود رفتیم ما همه بدون همسرانمون دعوت بودیم و همسر من هیچ وقت من رو بخاطر تنها رفتنم نبخشید .


 
  • توسط مدیر سایت
  • جمعه 15 آذر 1392
  • 1088

اخبار مرتبط

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند