فوتبال پرتغال و برزیل را متحد میکند

پرتغال و برزیل دو کشور برادر هستند و به دلیل پیوند تاریخی ای که با یکدیگر دارند به یکدیگر پیوند خورده اند. واشینگتن آلوز ((Washington Alves در سال 1947 در برزیل به دنیا آمد که مدافع سابق فلامینگو در پرتغال بود. اکنون پسرش برونو آلوز (Bruno Alves) قرار است در جام جهانی 2014 برزیل پیراهن تیم ملی پرتغال را بر تن کند.
لینکلن (Lincoln) ، واشینگتن ( (Washingto، خولیو سزار ((Julio Cesar ، ژرالدو (Geraldo) و ویلسون ((Wilson پنج فرزند از 9 فرزند نیزا آلوز بودند که فوتبالیست های حرفه ای شدند.
واشینگتن صاحب 3 فرزند شد که هر سه آن ها نیزسنت خانوادگی را ادامه دادند و فوتبالیست شدند. ژرالدو 33 (Geraldo)ساله که در رومانی در پست دفاع مرکزی توپ می زند، برونو آلوز 32 ساله ملی پوش در فنرباغچه مانند برادرش در همان پست است و خولیو آلوز( (Julio Alvesهافبک 22 ساله که در جام جهانی جوانان زیر 20 سال کلمبیا 2011 برای پرتغال به میدان رفت.
برونو قرار است برای دومین بار بعد از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی دوباره برای پرتغال در پست دفاع مرکزی به زمین برود. تماشا کردن پسرت در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان برای هر پدری، حتی واشینگتن لحظه ی خاصی می باشد.
واشینگتن اظهار داشته است که :  من واقعا مشتاق شروع شدن جام جهانی هستم. برزیل انتخاب مناسب برای میزبانی این مسابقات بود. برزیل یک کشور جوان و با سرعت در حال تغییرکردن است، و همه شور و شوق مردم آن جا را برای فوتبال می دانند. برونو شانس درخشش در برزیل را دارد. او از شکست تنفر دارد و هرگز دست از جنگیدن بر نمی دارد. او هیچ انتخابی نداشته، چون من از دوران جوان مربیش بوده ام.

- از او پرسیده شد  چه تیمی را در جام جهانی 2014 برزیل تشویق خواهد کرد ؟
من کشوری را که پسرم در آن بازی می کند را حمایت خواهم کرد. پس چون برونو برای پرتغال بازی می کند اول از همه این تیم را تشویق خواهم کرد. بدیهی است که من هنوز برزیلی هستم ولی اگر فینال بین پرتغال و برزیل باشد، خوشحال خواهم بود.پسرم را تشویق خواهم کرد و نمی توانم شکست بخورم.
وقتی که درباره ی فینال 13 جولای با او صحبت شد، گفت: پرتغال و برزیل شانس حضور در فینال ماراکانا را دارند. یک رویا است که می تواند به واقعیت بدل شود. من به تیمی که مربی پرتغال تشکیل داده باور دارم. آن ها یک تیم واحد منسجم بدون هیچ نقطه ضعفی هستند هم چنین برزیل نیز این گونه است. اسکولاری ((Scolari تیمش را با پرورش روح یکدیگروهمدم بودن تشکیل داده که من را تحت تاثیر قرار داده است.
  • توسط مدیر سایت
  • چهارشنبه 20 فروردین 1393
  • 1504
  • پرتغال , برزیل ,

اخبار مرتبط

مربی تیم آمریکا : ما در این بازی بازیکنان را به دقت زیر نظر می گیریم سپس فهرست نهایی بازیکنان جام جهانی را آماده کنیم.
 کمپ ایران در شهر گارول هاوس (Guarulhos) از ایالت سائوپائولو واقع شده است .
<span 13px;"="">آمار جالبی از پر افتخار ترین تیم های ملی جهان
گروه G سخت ترین گروه آماری جام جهانی 2014 برزیل اعلام شد
برزیلی ها با فوتبال زندگی می کنند، زنان و مردان این کشور دیوانه فوتبال هستند، این جام جهانی قسمتی از تاریخچه فوتبالی من خواهد بود.

تصاویر خبری

  • یوآخیم لو: ما می توانیم تاریخ ساز شویم
  • هلند خود را مدعی جدی قهرمانی ساخت
  • ویلموتس: بلژیک باید از شانسش استفاده کند
  • ویدیوی جالبی از سرودهای حماسی 32 تیم حاضردر جام جهانی
  • والکه از ورزشگاه آرنا دا بایشادا برای آمادگی انجام تست بازدید کرد
  • واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی‌روش
  • هم گروهان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • هرست انگلیسی گفت : جوانان می توانند در جام جهانی بدرخشند